Записаться на консультацию

Часті запитання

Це здається дивним, проте різний вік дітей дає можливість уникнути конфліктів в класі. Однолітки часто сваряться і б’ються, бо кожен хоче бути головним. У різновікових групах соціальна ієрархія побудована природним шляхом. Старший – лідер, молодший – про кого дбають. Тому, перебуваючи в одному класі з 3х до 6ти років, кожна дитина встигає побувати у всіх ролях. До того ж навчання проходить за індивідуальним принципом, що дає кожній дитині можливість спокійно розвиватися відповідно до свого внутрішнього графіку.

Кожна людина – дорослий це чи дитина – хоче, щоб його любили, поважали і просто добре до нього ставилися. Ваша дитина скоро виросте і зіткнеться з реальним життям. Так чому ж, хоча б якийсь час, їй не відчути себе безтурботно і вільно? Тим більше ми, дорослі, знаємо, які умови потрібні для цього і ми можемо створити їх!

Це одне з найчастіших питань! Кожному з батьків дуже важливо переконатися в тому, що саме його дитині приділять максимум часу. Індивідуальний підхід до навчання – одна з найважливіших особливостей системи Монтессорі. Презентація нового матеріалу в основному відбувається індивідуально, однак також присутня і групова робота в колі. Учитель не тільки має можливість приділити увагу кожній дитині, а й відстежити його прогрес і підготувати матеріал, необхідний для подальшого розвитку дитини.

У більшості груп заняття проходять двома мовами паралельно – один педагог спілкується з дітьми російською / українською мовами, а інший – англійською. Таким чином дитина вбирає англійську через навколишнє навчальне середовище, а також і через спілкування на побутовому рівні.

Для зарахування в Центр вам необхідно прийти на первинну співбесіду (консультацію). Батьки, можуть або оформити онлайн-заявку на сайті, або зателефонувати в офіс і записатися на консультацію. Ми організуємо для батьків тур по школі, наступна зустріч відбудеться з батьками та з дитиною. Школа прагне спілкуватися з кожною сім’єю, щоб поділитися нашим баченням Монтессорі освіти.

Сім’ям, які успішно пройшли співбесіду, але не можуть потрапити в певний клас через відсутність місць, буде запропоновано місце в списку очікування.

Звичайно! Ми працюємо з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 19:00, проте потрібно заздалегідь записатися на зустріч. Таким чином ми зможемо Вам приділити якомога більше уваги.

Вже неодноразово доведено, що учні Монтессорі-шкіл – привітні, спокійні й доброзичливі. Вони легко адаптуються в незнайомому середовищі. У зв’язку з особливостями організації навчального середовища, діти легко вчаться домовлятися один з одним, очікувати, поступатися, але також і проявляти свою індивідуальність і наполягати на дотриманні своїх прав в разі потреби.

Навпаки, працюючи з великою кількістю матеріалів, дізнаючись і вивчаючи їх призначення, дитина починає самостійно розкривати багатогранність їх використання, вчиться з’єднувати різні види роботи і проводити власні маленькі експерименти. І все це відбувається не на прохання дорослих, а за природною потребою самих дітей.

У слово «гра» М. Монтессорі вклала дещо інший зміст. Оскільки дитина завжди прагне досліджувати реальне життя дорослих, то Монтессорі просто замінила штучні «іграшкові» предмети дитини на справжні і дала можливість з ними маніпулювати, так, як це роблять дорослі. Осмислена дія – ось що найважливіше, ніж просто гра в ляльки. Основний потребою дитини є корисна діяльність, а в перерві він грає, якщо дорослі правильно організували гру.

Ми готуємо дитину не тільки до школи, а й до життя в досить складному і суперечливому світі. Дитина вивчає іноземні мови, вчиться писати, читати і рахувати, отримує базові знання в області анатомії, ботаніки, зоології, географії, астрономії і т.д. Однак крім інтелектуального розвитку, ми готуємо дитину до виходу в «великий світ» психологічно, даємо йому отримати соціальний досвід, відповідний його розвитку.

Без сумніву у дитини, що займається в класі Монтессорі, є дуже багато свобод: вона може вибирати собі заняття до душі, місце роботи – на килимі або за столом, партнера – працювати самостійно або з одним, а також час – якщо дитина втомилася, то вона може закінчити роботу в інший раз. Однак всі ці свободи обмежуються, якщо дитина не слідує певним правилам, встановленим в школі – заважає іншим дітям, розкидає матеріал, нешанобливо ставиться до своїх друзів і педагогів. Розуміючи всю красу свободи, дуже скоро діти перестають розуміти, як можна працювати інакше, адже вільний вибір – це здорово! Навчившись користуватися свободою, діти відкривають для себе всю її красу, їм подобається робити власний вибір, доводити справу до кінця, брати на себе відповідальність.